Friday, 28 October 2011

BLOG TU APE...?

assalamualaikum...
baru created blog..?? ape itu blog..
bagi aku, blog ni satu tempat atau laman sosial yang boleh sama-sama kita berkongsi apa sahaja..
nak berkongsi apa..???
kita boleh berkongsi info, menasihati sesama kita, iklan barangan ke... ape saja lah..
blog ni jugak adalah salah satu tempat untuk kita menilai penulisan kita..
orang suka ke baca penulisan kita..??
dari sini kita boleh tahu sama ada orang suka atau tidak...
cuba kita bayangkan, penulis-penulis novel....
macam mana gaya tulisannya.... begitu susah kan untuk kita menarik orang ramai untuk baca...
kan3... :)
bagi aku, inilah yang dimaksugkan blog... ;)





3 comments:

Ekram Mahat said...

komen pertama aek bro teruskan menulis ye bro :D

ALIAH NAJWA said...

teruskan usaha :)

ct kamaliah said...

selamat berblog..;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...