Friday 28 October 2011

KENAPA AKU NAK BUAT BLOG...!!

assalamualaikum pembaca semua...
aku baru dalam dunia blog... banyak yang sememangnya aku kena belajar...
kalau tengok blog orang lain semuanya hebat-hebat dan power-power....
tetapi, kenapa aku berblog..?? kenapa aku buat blog..??

aku mewujudkan blog ni sebab aku tertarik tengok mmber-member aku berblogging...
sekarang kan zaman dah makin maju.... tak kan asyik dengan facebook jerk... 
makin lama bosan jugak asyik facebook je....
jadi aku pon berblog walaupon orang lain sudah lama menceburi dalam dunia blog ni...
tapi aku... aku bangga ada tempat menulis aku sendiri....

bagi aku...
blog ni menarik....
mempunyai design dan warna menarik yang kita sendiri boleh pilih...
ini dapat menunjukkan kreativiti kita....
hohohoho.....
dalam blog ni jugak.... aku nak berkongsi info, pengalaman atau boleh jugak kita ingat mengingati anatara satu sama lain.....
banyak perkara yang aku sendiri tak tahu....
mungkin dengan berblog, aku akan dapat tambahkan lagi pengetahuan aku....
kan3...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...